
مسمومیت با اکسیژن در فشار زیاد!
مسمومیت با اکسیژن ،به دلیل قرار گرفتن در محیطی با فشار نسبی زیاد اکسیژن روی می دهد.غواصانی که اکسیژن خالص استنشاق می کنند در عمق های بیشتر از 7/5 متر در برابر خطر قرار خواهند گرفت و آنهایی که از آمیخته ی هلیوم و اکسیژن مصرف می کنند در عمق










